pondělí 19. května 2014

KDYŽ SE V NEDĚLI NIC MOC NEDĚLÁ


V neděli je v Rakousku jako po vymření. Ulice jsou prázdné, jen zpoza živých plotů se za pěkného počasí ozývá vzrušené klábosení a dětský smích - Rakušané se schází u rodinného stolu. Všechny obchody jsou zavřené, a pokud si na to jako cizinec nevzpomenete zavčas, nezbývá, než držet hladovku nebo se vydat na benzinku. Rozhodla jsem se nenarušovat místní zvyky a den jsem strávila příjemným lenošením. Poobědvala jsem s kamarádkou venku v areálu kampusu, a protože se sluníčko konečně vylouplo z mraků a naše diskuzní skupinka se rozrostla, protáhl se oběd za příjemného povídání až do večera. Polehávali jsme na školní terásce, zobali škvarky - pozdrav z Čech :), zopákli si lehce němčinu a brainstrormingovali nad fotografickým projektem. 

Po cestě zpátky domů jsem neodolala a udělala pár líbivých fotek smrákání. Že je to klišé? Možná, ale vždycky svým způsobem krásné. Zaparkovala jsem svého věrného dvoukolého oře vedle stromu a stála na mostě přes Salzach s pohledem upřeným tam, kde se potají setkává hladina s oblohou skoro až do úplné tmy.


Campus Urstein


Most přes Salzach s výhledem na Untersberg

Oblíbený cíl všech sportovců z okolí




Tajný sen každé umělecké duše

Hallein Rehhofsiedlung




Žádné komentáře:

Okomentovat